Capat de drum

23:03 Posted In , Edit This 0 Comments »
In meciul jucat cu Murray,Andrei Pavel nu a rezistat decat un set si jumatate.A fost ultimul lui meci.
O ultimă încercare. "Planul meu era să joc turneele de Mare Şlem, pur şi simplu să mă simt bine pe teren, apoi să merg acasă, la Bucureşti, şi să-mi sfîrşesc cariera în faţa publicului meu", spune Andrei. N-a ieşit aşa. S-a mai aflat o dată la un concurs de Grand Slam, chiar pe Terenul Central "Rod Laver" din Melbourne, în faţa unui adversar cotat drept favorit la titlu, scoţianul Andy Murray. Românul a rezistat un set, pierdut cu 2-6, apoi durerile atroce de spate au revenit. A chemat trainer-ul, "ca să-mi aplice o cremă", a mai jucat patru game-uri, apoi a abandonat. Gata, final, The End, după o carieră profesionistă începută în 1995.
"Aveam probleme mari cu spatele. Le am, de fapt, de vreo opt ani. Medicul mi-a spus că e ceva serios la o vertebră şi că ar trebui să renunţ la tenis. Am stat multe luni pe bară, dar în octombrie anul trecut, cînd am mers din nou la control, lucrurile arătau destul de bine. Atunci am decis să-mi reiau antrenamentele şi să mai încerc o dată", povesteşte Pavel.

ANDREI PAVEL
  • Născut pe 27 ianuarie 1974, la Constanţa
  • Cel mai bun loc din carieră: 13, în octombrie 2004
  • Meciuri cîştigate în circuitul ATP: 277
  • Meciuri cîştigate în Cupa Davis: 40
  • Trei titluri de simplu, 6 la dublu
  • Cîştiguri din tenis: 5 milioane de dolari
  • Cele mai bune performanţe în turnee de Mare Şlem: Australian Open - "optimi" în 1999, 2004; Roland Garros - "sferturi" în 2002; Wimbledon - turul 3 în 2000, 2002; US Open - "optimi" în 2000, 2004


Andrei Pavel
"Nu vreau să mai încerc o dată. Nu vreau să-mi ruinez sănătatea jucînd încă un turneu. Probabil că sînt destule cele de pînă acum"

3 turnee de simplu a cîştigat Pavel în carieră, Tokio, St. Poelten şi, cel mai important, Montreal 2001, concurs Masters

0 comentarii: